do góry
Image Alt

Pytania i odpowiedzi

1. Jak mogę zamówić przedmioty w sklepie SKIN-UP?

Aby zamówić wybrane produkty w sklepie internetowym SKIN-UP należy na stronie www.skin-up.pl wybrać z menu zakładkę „SKLEP”. Po znalezieniu odpowiedniego produktu należy wybrać z dostępnych opcji wariant produkty (kolor, zapach, itp) wpisać wybrana liczbę sztuk i kliknąć guzik „DO KOSZYKA”. Aby zakończyć zakupy i zapłacić za wybrane produkty należy w menu kliknąć w ikonę „TORBY” a następnie opcję „CHECKOUT”. Po wpisaniu wszystkich danych należy dokonać płatności (przelew, karta) lub wybrać opcje za pobraniem.

2. Czy towar można zwrócić?

Tak, w ciągu 14 dni można odstąpić od zakupu. W tym celu produkt nie może być używany lub rozpakowany z oryginalnego opakowania. Koszty transportu produktu nie są zwracane.

3. Czy towar można wymienić?

Tak, w ciągu 14 dni można wymienić towar. Wymieniany towar nie może być używany lub używany z oryginalnego opakowaniu.

4. Jakie są koszty wysyłki?

Towary wysyłamy kurierem. Kosz wysyłki z przedpłatą na konto to 15 PLN, a wysyłki za pobraniem to 18 PLN.

5. W jaki sposób mogę opłacić zamówienie?

Za zamówienie złożone w sklepie www.skin-up.pl można zapłacić przelew tradycyjnym, dokonując płatności przez serwis przelewy-24.pl bądź wybierając opcję płatności za pobraniem.

6. Czy istnieje możliwość wysyłki za granicę?

Na życzenie klienta wysyłamy produkt za granicę. W celu skonsultowania ceny wysyłki prosimy o kontakt pod adresem e-mail: biuro@skin-up.pl